Що таке! = У C #

| | 0 Comments| 20:06
Categories:

Не всіх в окопи: у Раді пояснили, що таке справедлива мобілізація

Потрібно, щоб влада гарантувала мобілізованим відповідну тривалість підготовки, вважає нардеп.

Олександр Завітневич поділився думкою, якою в нашій державі має бути мобілізація / колаж з фото 93 ОМБр Холодний Яр та УНІАН

У центрі уваги новий законопроект про мобілізацію (№10449). Представники влади України зазначали, що мобілізаційні заходи мають бути справедливими. Очільник комітет Верховної Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки Олександр Завітневич стверджує, що “справедлива мобілізація – це не про те, щоб усі обов’язково потрапили до окопів”.

Нардеп вважає, що, зокрема, необхідно, щоб повістки вручали у спосіб, який зрозумілий усім, і щоб були виключені протиправні дії з боку представників територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки. Такою думкою політик поділився під час інтерв’ю АрміяInform.

Парламентар додав, що влада також має гарантувати мобілізованим відповідну тривалість підготовки. “Як правило, вона відповідатиме військово-обліковій спеціальності, але в окремих випадках держава може перекваліфікувати осіб відповідно до потреб Сил оборони”, – сказав Завітневич.

На його думку, законодавчо має бути “визначено терміни, зміст підготовки та той рівень кваліфікації, за яким мобілізований громадянин вважається підготовленим для виконання бойових завдань”.

C Змінні

Щоб створити змінну, укажіть тип і призначте їй значення:

Синтаксис

Де type – це один із типів C (наприклад, int ), а variableName – це ім’я змінної (наприклад x або myName). Знак рівності використовується для призначення значення змінній.

Отже, щоб створити змінну, яка повинна зберігати число, подивіться на наступний приклад:

Приклад

Створіть змінну під назвою myNum типу int і призначте їй значення 15:

Ви також можете оголосити змінну, не присвоюючи значення, і призначити значення пізніше:

Приклад

// Оголосити змінну
int myNum;

// Присвоїти значення змінній
myNum = 15;

Виведення змінних

З розділу Виведення даних ви дізналися, що ви можете виводити значення/друкувати текст за допомогою функції printf() :

Приклад

У багатьох інших мовах програмування (наприклад, Python, Java та C++), ви зазвичай використовуєте функцію друку для відображення значення змінної. Однак це неможливо в C:

Приклад

Щоб вивести змінні на C, ви повинні ознайомитися з тим, що називається “специфікаторами формату”.

Специфікатори формату

Специфікатори формату використовуються разом із функцією printf() , щоб повідомити компілятору, який тип даних зберігає змінна. По суті, це заповнювач для значення змінної.

Специфікатор формату починається зі знака відсотка % , після якого йде символ.

Наприклад, щоб вивести значення змінної int , потрібно використати специфікатор формату %d або %i в подвійних лапках у функції printf() :

Приклад

Щоб надрукувати інші типи, використовуйте %c для char і %f для float :

Приклад

// Створити змінні
int myNum = 15; // Integer (ціле число)
float myFloatNum = 5.99; // Число з плаваючою комою
char myLetter = ‘D’; // Character

// Вивести змінні
printf(“%d\n”, myNum);
printf(“%f\n”, myFloatNum);
printf(“%c\n”, myLetter);

Щоб поєднати текст і змінну, розділіть їх комою всередині функції printf() :

Приклад

Щоб надрукувати різні типи в одній функції printf() , ви можете використати таке:

Приклад

Ви дізнаєтеся більше про Типи даних у наступному розділі.

Змінити значення змінних

Примітка. Якщо ви призначите нове значення існуючій змінній, воно перезапише попереднє значення:

Приклад

Ви також можете присвоїти значення однієї змінної іншій:

Приклад

// Призначте значення myOtherNum (23) myNum
myNum = myOtherNum;

// myNum тепер 23 замість 15
printf(“%d”, myNum);

Або скопіюйте значення в порожні змінні:

Приклад

// Створіть змінну та присвойте їй значення 15
int myNum = 15;

// Оголошення змінної без присвоєння їй значення
int myOtherNum;

// Призначте значення myNum myOtherNum
myOtherNum = myNum;

// myOtherNum тепер має значення 15
printf(“%d”, myOtherNum);

Додати змінні разом

Щоб додати змінну до іншої змінної, ви можете використати оператор “плюс” + :

Приклад

Оголошення кількох змінних

Щоб оголосити більше однієї змінної одного типу, використовуйте список, розділений комами:

Приклад

Ви також можете призначити те саме значення кільком змінним одного типу:

Приклад

Імена змінних в мові С

Усі змінні C мають бути ідентифіковані за допомогою унікальних імен.

Ці унікальні імена називаються ідентифікаторами.

Ідентифікатори можуть бути короткими іменами (наприклад, x та y) або більш описовими іменами (age (вік), sum (сума), totalVolume (загальний обсяг)) тощо.

Примітка. Рекомендується використовувати описові назви, щоб створити зрозумілий і підтримуваний код:

Приклад

// Добре
int minutesPerHour = 60;

// OK, але не так легко зрозуміти, що таке m насправді
int m = 60;

Загальні правила іменування змінних такі:

  • Імена можуть містити літери, цифри та підкреслення
  • Імена мають починатися з літери або символу підкреслення (_)
  • Імена чутливі до регістру ( myVar та myvar є різними змінними)
  • Імена не можуть містити пробіли чи спеціальні символи, як-от !, #, % тощо.
  • Зарезервовані слова (такі як int ) не можна використовувати як імена

Вправи по мові С

ПАЛІТРА КОЛЬОРІВ

ПРОГРАМУВАННЯ
СЕРВЕРНА СТОРОНА

Зв’язок з адміном

Якщо ви хочете повідомити про помилку, а також внести пропозиції про роботу сайту, додати оголошення, рекламу на сайт і т.п., відправте адміну електронного листа на email:

Підручники

Довідники

Приклади

Вебсертифікати

Цей сайт оптимізований для навчання і тестування. Приклади можуть бути спрощені для поліпшення читання і базового розуміння. Навчальні посібники, посилання і приклади постійно переглядаються, щоб уникнути помилок, але ми не можемо гарантувати повну правильність і працездатність всього контенту. Використовуючи цей сайт, ви погоджуєтеся з тим, що прочитали й прийняли умови використання, cookie і політику конфіденційності.
Також доступна версія сайту W3Schools англійською мовою.
Copyright 1999-2024 by Refsnes Data. All Rights Reserved.
Сайт створений і працює на фреймворку W3.CSS.
Ви можете використовувати інші авторитетні ресурси по навчанню веб-розробці та програмуванню:
W3Schools | MDNWebDocs | Udemy | Codecademy | Coursera | edX | Khan Academy | Skillshare | FreeCodeCamp | MicrosoftLearn | HyperSkill | Udacity | Code.org | SoloLearn | IBMDeveloper | CodeWars | WHATWG | W3C | Prometheus