Яка витрата у деліки д5

| | 0 Comments| 17:00
Categories:

Mitsubishi Delica D5 ( “Деліка Д5”): опис, характеристики, відгуки

Багато людей хочуть придбати максимальноуніверсальний автомобіль. Такий, щоб мав великий багажник і салон, був економічним в плані витрати палива і при цьому справлявся з російськими вибоїнами. Під ці вимоги ідеально підходить мінівен. Але у більшості автомобілів даного типу дуже низький кліренс і відсутній повний привід. Відповідно, в глиб лісу на такий машині не пробратися. Але сьогодні ми розглянемо універсальний повнопривідний мінівен від японського виробника. Отже, зустрічайте: Delica D5. Характеристики, фото і огляд – далі в нашій статті.

опис

«Мітсубіші Делика Д5» – це мінівен типу «Ван Бокс». Являє собою п’яте покоління мікроавтобусів.
Машина проводиться виключно для внутрішнього ринку. Однак Delica D5 широко поширена і в Росії (зокрема, її східних регіонах).

Дизайн

Зовні «Мітсубіші Делика Д5» не схожа на звичайниймінівен. Машина має високий кліренс, що відразу говорить про її характеристиках прохідності. Передня частина, а саме решітка радіатора і фари, віддалено нагадує пікап «Мітсубіші Л200». Кузов машини має багато незграбних ліній. Зокрема, варто відзначити передній бампер. Він доукомплектован захистом і величезними протитуманними фарами. «Мітсубіші Делика Д5» має яскраво виражені колісні арки, що зовсім не властиво мінівену. До речі, бічні і задні вікна мають легку заводську тонування. Задня частина цього позашляховика-мінівена тежунікальна. Чого тільки варта задній ліхтар. Він розтягнутий на всю ширину кузова. Сам скіс даху і стійок практично прямокутний. Вгорі знаходиться велике дзеркало – це рішення дозволяє зменшити мертві зони. Це дзеркало сильно допомагає при паркуванні задом – відзначають відгуки. Адже парктроник в цій машині відсутній, а орієнтуватися суто по габаритам дуже складно. Задній бампер також має невелику захист. Виріз під номер – тільки квадратний, що ще раз говорить про приналежність машини до внутрішнього ринку. Офіційно в Росію машина не завозилася, тому кузовні запчастини (втім, як і агрегати) потрібно купувати під замовлення. У разі ДТП знайти щось на розбиранні дуже важко. Хоча кузов у ​​Mitsubishi Delica D5 дуже міцний. Він стійко витримує удари і не іржавіє з часом.

Розміри, кліренс

Як відзначають відгуки, Delica D5 має аналогічніз «Мерседесом Віто» і «однокласниками» габарити. Однак кліренс у «Делики» найвищий серед інших. Якщо говорити про цифри, довжина кузова автомобіля «Мітсубіші Делика Д5» становить 4,73 метра, ширина – 1,8, висота – 1,85 метра. Величина дорожнього просвіту – 20 сантиметрів. І це ще на заводських колесах. Колісні арки дозволяють без праці встановити високопрофільні грязьову гуму. Така машина запросто буде придатна для дальніх експедицій. За рахунок особливої ​​конфігурації кузова машина легко долає круті спуски і підйоми. Звисів тут практично немає – це велика перевага для оффроуда.

салон

Посадка в салон дуже зручна, незважаючи напідвищений кліренс. Японці передбачили ручки в передніх стійках, за які можна захопити. Відмітна риса автомобіля Delica D5 – лівий кермо. Це говорить про те, що машина проводилася тільки для японського ринку. Салон мінівена Delica D5 пропонується в двохваріаціях – темний і бежевий. Передня панель в більшій частині нагадує позашляховик – незграбні лінії і широка центральна консоль. На останній розташовується цифровий мультимедіа-екран. Дисплей трохи втоплений вперед, що дуже зручно – покриття не припадає пилом завчасно. Внизу є «крутилки» для управління кліматичною системою. У Delica D5 «борода», що виходить з консолі, досить компактна. Вона не тягнеться до середини салону. Це дозволяє без праці переміщатися з одного боку в іншу. У ніг пасажира знаходиться місткий бардачок. Правда, він не охолоджується і не закривається на ключ. У дверних картах інтегровані динаміки. Звучать непогано – відзначають відгуки.

Що стосується салонного простору, його нестачітут не відчувається. Місце є як над головою, так і в плечах. Крісла мають широкий діапазон регулювань (і що важливо – у кожного є індивідуальний підлокітник). Посадка висока – оглядовість на висоті.

До речі, Mitsubishi Delica D5 штатно оснащенийтретім рядом сидінь. Оскільки кузов не звужується ззаду, тут можуть спокійно сидіти три людини. А за рахунок рівною даху навіть задні пасажири не будуть відчувати нестачу вільного простору. Ще одна особливість мінівена «Мітсубіші Делика Д5» – абсолютно рівну підлогу. Завдяки цьому японцям вдалося розмістити санчата для регулювання положення задніх крісел. Обидва задні ряди можуть рухатися вперед і назад, що дуже зручно.

Багажник у «Мітсубіші Делики Д5» дужемісткий. При необхідності задній ряд може трансформуватися. Причому складаються сидіння цілком. Їх не потрібно демонтувати назовні – легким рухом руки вони зсуваються вгору. Як виглядає ця конструкція, продемонстровано на фото. Відгуки також відзначають низьку навантажувальну площадку.За рахунок квадратного кузова тут можна перевозити навіть невеликий холодильник. Кришка багажника відкривається на великий кут. А ось матеріал статі сильно мажеться, особливо якщо це модифікація зі світлою оббивкою.

Але це далеко не всі особливості «МітсубішіДелики Д5 ». Мінівен відмінно підходить для дальніх поїздок. З цією машиною не потрібно шукати нічліг. Сидіння трансформуються таким чином, що в результаті утворюється практично рівна ліжко. Як це виглядає, читач може побачити на фото нижче. «Мітсубіші Делика Д5», мабуть, самий універсальний автомобіль в своєму класі. Ця машина підходить як для короткочасних, так і для далеких поїздок. Салон просторий і здатний вміщати будь-які вантажі.

Технічні характеристики

Автомобіль комплектується одним з чотирьохзапропонованих виробником двигунів. Серед них базовий (бензиновий) розвиває потужність в 145 кінських сил. Це рядний, чотирициліндровий агрегат на 2,35 літра. Топовим в лінійці бензинових є мотор 6G72, який має V-подібне розташування циліндрів і робочий об’єм в 3 літри. Максимальна потужність цього двигуна становить 185 кінських сил. Молодшим в дизельної лінійки є мотор 4D56.Це турбований агрегат з одним розподільчим, який розвиває потужність в 105 кінських сил. Робочий об’єм цього двигуна – 2,5 літра. Старший агрегат (4М40) розвиває потужність в 140 кінських сил і оснащений двома розподільними валами. Робочий об’єм двигуна – 2,8 літра. Є турбований впуск.

Трансмісія, витрата

Автомобіль може укомплектовуватися двома типамиКПП. Це п’ятиступінчаста механіка і чотириступінчастий автомат. Найекономічнішим в плані витрати палива є 2,5-літровий дизельний агрегат. Так, в межах міста на механіці він споживає 5,7 літра. З автоматом ця цифра зростає до 7,6 літра. Найбільш ненажерливий – трилітровий мотор V6. Цей бензиновий двигун укомплектовується тільки автоматом і споживає до 15 літрів палива в межах міста. По трасі ця цифра знижується до 10.

Ціна

На вторинному ринку мінівен «Мітсубіші Делика Д5»можна знайти за ціною від одного до двох мільйонів рублів залежно від стану і віку (п’яте покоління – це в основному моделі 2009-2013 років випуску).

висновок

Отже, ми з’ясували, що собою являєяпонський автомобіль «Мітсубіші Делика Д5». Це універсальний мінівен з надійним двигуном, містким багажником і комфортабельним салоном. Модель відмінно підійде для великих сімей і любителів риболовлі (не дарма тут реалізований повний привід).

Норми витрати палива дизельних двигунів

Будь-який транспортний засіб, який знаходиться в експлуатації, обов’язково використовує для своєї роботи паливо. Одні працюють на бензині чи дизельному паливі, а інші й на газі. Найбільш поширеним паливом є дизельне паливо. Більшість транспортних засобів працюють саме на ньому. Це паливо має низку переваг:

  • трохи дешевше, ніж бензин;
  • більш енергетично щільне;
  • має вище коефіцієнт корисної дії;
  • двигуни, які працюють на цьому виді палива, є більш надійними в експлуатації. /ul> Важливою особливістю будь-якого транспортного засобу є його витрата палива. На основі розпорядження Мінтрансу РФ від 14 липня 2015 року N НА-80-р встановлено норми використання дизельного палива у всіх транспортних засобах. Багато автовласників не приховуючи цього хоч раз питали, яка витрата дизельного палива в їхньому автомобілі? Цей параметр відіграє важливу роль і призначений для розрахунку витрат палива в різних місцевостях, а також для ведення різних видів звітності. Витрата дизельного палива будь-якого транспортного засобу дозволяє підрахувати вартість транспортного перевезення вантажу або інших видів робіт на транспортних засобах. Також норми витрат дизельного палива потрібні підприємствам для планування потреб у дизельному паливі. Наявні норми витрат палива визначені для кожної модифікації автомобіля, його марки та моделі, і можуть змінюватись за певних обставин. Існують базове та розрахункове значення споживання дизельного палива. Перше є стандартним для різних авто і є в тих паспорті автомобіля. Друге розраховується залежно від роботи, яку виконує транспорт та умов, у яких його експлуатують. Для автомобілів будь-якого типу встановлено такі види норм витрати палива:
    • базова норма. Вказується у літрах на 100 км у спорядженому стані;
    • транспортна норма. Вона також вказується в літрах 100 км дороги при транспортувальних роботах. Базова норма споживання дизельного палива залежить від конструктивних особливостей транспорту. При розрахунку цієї норми було враховано також конструкцію агрегатів та системи авто, її тип, категорію та загальне призначення. Не варто також при розрахунку забувати про власну масу транспортного засобу, його маршрут та режим руху. Транспортна норма (на транспортну роботу) має у складі базову норму, а також залежить ще від вантажопідйомності та завантаженості пасажирів або від ваги вантажу. Норма експлуатаційна встановлюється на конкретному місці експлуатації з урахуванням базової чи транспортної норми. Іноді для її підрахунку використовуються різні поправки, які враховують умови експлуатації. Норми витрати дизельного палива багато в чому залежать від умов, у яких експлуатуватиметься транспортний засіб. Ці умови можуть бути досить різними. Саме поправочні коефіцієнти дають змогу врахувати кліматичні, дорожньо-транспортні та інші фактори, які можуть вплинути на витрату дизельного палива. Розмір цих коефіцієнтів встановлює індивідуально підприємець, який експлуатує цей транспортний засіб або за рішенням компанії. Бувають моменти, коли витрата палива дизельних двигунів може бути збільшена. До таких умов можна віднести:
      • робота транспорту взимку. Враховуючи кліматичні умови, підвищення може бути від 5 до 20%; робота транспорту на дорогах гірської місцевості або селищах, які знаходяться на певній висоті в порівнянні з рівнем моря. транспортних засобів на дорогах, що мають складне планування. Якщо дорога на протяжності 1 км має більше 5 поворотів з радіусом не менше 40 м, також необхідно зробити підвищення витратних норм. Для доріг з категоріями I, II та III підвищення проводиться до 10%, а також до 30%, якщо це дороги IV та V категорії; – при роботі у містах з високою кількістю населення; ;