Як відповісти на претензію щоб її потім не можна було використовувати

| | 0 Comments| 21:19
Categories:

Правила роботи з негативними відгуками

  1. З відгуками потрібно працювати Найкраща реакція – її відсутність. …
  2. Постарайтеся не відповідати на емоції …
  3. Відповідайте своєчасно …
  4. Не використовуйте шаблонні відповіді та копіпаст …
  5. Будьте ввічливі …
  6. Перечитайте відповідь кілька разів …
  7. Попросіть вибачення …
  8. Визнайте свою помилку

Як відповідати на відгуки правильно? Коректно сформульована відповідь на відгук клієнта, безперечно, дуже важлива. Слід уникати сухих та шаблонних відповідей, надто відсторонених фраз. Наприклад, чим яскравіший і детальніший зворотний зв'язок від користувача, тим довшим має бути коментар у відповідь.

Тільки не думайте у відповідь на "Спасибі" від клієнта, щоб почати впасти в подяку йому. Просто дайте відповідь йому "будь ласка/рад було допомогти/без проблем" або щось подібне.

Щиро вдячні за Ваш відгук! Стараємося бути кращими для наших клієнтів. Дякуємо Вам за довіру. Дякуємо за відгук, ми завжди раді коли наші клєнти задоволені, для нас це найкраща винагорода.

Кращий спосіб відповісти на образу, це підібрати розумну, веселу або уїдливо-саркастичну фразу, яка допоможе розрядити обстановку. Ви покажете грубіянові, що можете постояти за себе, не опускаючись до відповідної грубості. За допомогою гумору ви переведете розмову в позитивне русло.





Відповідь на претензію в юридичній практиці України є формальним документом, який складається у відповідь на претензію, надіслану іншою …