Узагальнено інформацію щодо зберігання документів щодо інвентаризації строком – 3 роки. Зокрема, слід буде зберігати протоколи засідань інвентаризаційних комісій,акти інвентаризації, інвентаризаційні описи, звіряльні відомості про інвентаризацію активів та зобов'язань.
Результати інвентаризації на підставі затвердженого протоколу інвентаризаційної комісії відображають у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності того звітного періоду, у якому закінчена інвентаризація.
Результати інвентаризації відображаються в бухгалтерському обліку в періоді її проведення. Якщо дані інвентаризації співпадають з даними обліку, то її результати в бухгалтерському обліку не відображаються. У такому випадку дані обліку визнаються достовірними.
Звіряльна відомість. Таку відомість складає бухгалтерська служба для відображення розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів (актів інвентаризації).
Більшість документів, які підприємство використовує у своїй господарській діяльності, зберігаються три роки. Проте деякі документи потрібно зберігати протягом 5 та навіть 75 років (зокрема, відомості для нарахування зарплати). Крім того, щодо окремих документів Переліком № 41 передбачені додаткові обмеження.
Інформацію про результати проведеної інвентаризації необхідно також розкрити у Пояснювальній записці до річного звіту (додаток 14 до Порядку № 44). Більше конкретики…