Що таке візитна картка Які є види візитних карток

| | 0 Comments| 18:26
Categories:

Візитна картка та її використання

Візитна картка (рос. визитная карточка) – це картка для вручення під час знайомства та візиту.

Візитна картка друкується на не цупкому папері чи картоні розміром 5×9 см, при цьому жінки (як дружини, а не як офіційні особи) повинні мати візитки розміром 4×8 см. Вищі посадові особи іноді мають візитні картки розміром 5×10 см.

Візитна картка здебільшого містить такі реквізити;

  • 1. Назва установи, організації.
  • 2. Ім’я та прізвище (для нашої країни – прізвище, ім’я, по батькові) власника картки.
  • 3. Посада.
  • 4. Адреса установи, організації.
  • 5. Номери телефонів (службовий, домашній, мобільний), факс, електронна пошта.

Світова практика має досвід використання різних типів візитних карток, які різняться за функціональним призначенням. Найбільш поширені такі:

1. Візитна картка установи, фірми або організації. Містить повну назву організації, адресу, номери телефонів, факс. Використовується з представницькою метою й для привітання від імені фірми.

ДЕРЖАВНА ТЕЛЕРАДІОМОВНА КОМПАНІЯ

Вул. Хрещатик, 26, Київ, 01001 Тел./факс (044) 289-3333

2. Стандартна картка. Зазвичай використовується під час знайомства, що передбачає подальші стосунки. Вона містить назву установи, прізвище, ім’я, по батькові (друкуються великими літерами), посаду, службову адресу, телефон (іноді домашній та мобільний).

Видавничий дім “KM Academia”

ЛОГІНОВА Зоя Вікторівна Україна, м. Київ, Вул. Нижній Вал, 23 Тел./факс (044) 463-7591

3. Картка, що використовується зі спеціальною та представницькою метою. Містить прізвище, ім’я, по батькові, посаду, назву організації, але нема адреси й номерів телефонів. Таку візитну картку вручають тоді, коли хочуть уникнути подальших контактів. її можна використовувати й під час надсилання сувеніру чи подарунку добре знайомій людині, яка знає Ваші координати.

Якщо Вам вручили таку картку, пам ‘ятайте: треба дотримуватися правил ґречності й не просити надписати номер телефону!

Національний університет харчових технологій

АЛЕКСЕЄВА Ольга Борисівна Завідувач кафедри іноземних мов

4. Картка для неофіційних намірів. Містить лише прізвище, ім’я, по батькові та місце проживання. Таку картку зазвичай вручають дамам.

Візитними картками обмінюються відразу ж після того, як особи були представлені одна одній. Вручається візитна картка так, щоб новий знайомий міг прочитати текст.

Годованець Дмитро Олександрович

Візитні картки – це важлива частина вашого маркетингового інструментарію. Крім того, що це простий спосіб надати інформацію про потенційні контакти знайомим і діловим партнерам, це ще й можливість підтримувати діловий стиль та імідж.

Текстовий редактор Microsoft Word дає змогу доволі просто створювати візитні картки на спеціальному аркуші заготовок. Цей аркуш імітує папір, наприклад Аоегу, який найчастіше використовують для візиток; на такому аркуші можна розташувати 10 візиток стандартного розміру. Після роздрукування такий аркуш треба буде лише розрізати на картки.

Для створення візитної картки потрібно використати вкладку Наклейки діалогового вінка Конверты и наклейки.

Послідовність виготовлення візитної картки.

  • o Виберіть пункт Конверты и наклейки в підменю Письма и рассылки меню Сервис.
  • o У відкритому діалоговому вікні перейдіть на вкладку Наклейки.
  • o Клацніть на кнопці Параметры у вкладці Наклейки діалогового вікна Конверты и наклейки.
  • o Перемикач Принтер установіть у положення Лазерный и струйный.
  • o Оберіть загальну назву паперу для візитних карток у меню Сорт.
  • o Оберіть назву виробу для візитної картки або код у прокручуваному списку Тип.
  • o Клацніть на кнопці ОК, щоб повернутися у діалогове вікно Конверты и наклейки.
  • o Введіть текст, який ви хочете розмістити на своїй візитній картці. Для цього установіть курсор у поле Адрес вкладки Наклейки діалогового вікна Конверты и наклейки.
  • o Після цього введіть усю інформацію про можливі контакти, яку ви хочете розмістити на візитці. Натискайте Enter наприкінці кожного рядка.
  • o Клацніть лівою кнопкою миші на опції Создать вкладки Наклейки діалогового вікна Конверты и наклейки. Текстовий редактор Microsoft Word створить документ з 10 візитними картками й назве його НаклейкиАос.

Після цього ви можете на свій розсуд відформатувати текст візитної картки, обираючи різні гарнітури та кеглі шрифтів, кольори, різні способи розташування написів, графічних зображень.

Візитна картка готова. Коли роботу з документом буде закінчено, роздрукуйте та закрийте його.

Візитні картки ніколи не надписуються, на них не ставиться дата. Якщо візитна картка надсилається поштою або з кур’єром, то її вкладають у конверті на якому друкують або пишуть ім’я, прізвище та посаду адресата.

Правий верхній кут візитної картки, яку завозять адресатові особисто, загинають, що означає особливу повагу до особи. Таку картку в жодному разі не можна передавати кур’єром або надсилати поштою – це грубе порушення етикету.

Упродовж 24 годин треба відповісти на отримані чи завезені візитні картки. Після знайомства першим залишає свою візитну картку той, чия посада нижча, а за рівних умов – молодший за віком.

ВІЗИТНА КАРТКА ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ

Візитна картка – це картка для вручення під час знайомства чи візиту.

Візитна картка друкується не на дуже цупкому картоні розміром 5×9 см, при цьому жінки (як дружини, а не як офіційні особи) повинні мати візитки розміром 4×8 см. Вищі посадові особи інколи мають візитні картки розміром 5×10 см.

Візитна картка здебільшого містить такі реквізити:

  • 1. Назву установи, організації.
  • 2. Ім’я та прізвище (у нашій практиці – прізвище, ім’я, по батькові) власника картки.
  • 3. Посаду.
  • 4. Адресу установи, організації.
  • 5. Номери телефонів, факсу.

На візитній картці офіційної особи, дипломатичного працівника друкуються лише ім’я, прізвище та посада її власника.

Світова практика має досвід використання різних видів візитних карток, що різняться функціональним призначенням. Найбільш поширені такі з них:

1. Візитна картка фірми, установи чи організації. Містить повну назву організації, адресу, телефон, факс. Використовується із представницькою метою і для привітання від імені фірми.

ДЕРЖАВНА ТЕЛЕРАДІОМОВНА КОМПАНІЯ

вул. Хрещатик, 26, Київ, 01010

2. Стандартна картка. Зазвичай використовується під час знайомства, шо передбачає подальші стосунки. Вона містить назву установи, прізвище, ім’я, по батькові (друкуються великими літерами), посаду, службову адресу, телефон (інколи й домашній).

3. Картка, що використовується із спеціальною та представницькою метою. Картка містить прізвище, ім’я, по батькові; посаду, назву організації, але не має адреси й телефону. Таку візитну картку вручають тоді, коли хочуть уникнути майбутніх контактів. її можна використовувати й під час надсилання сувеніру добре знайомій людині, яка знає ваші координати.

Якщо вам вручають таку картку, пам’ятайте: треба дотримуватися правил ґречності й не просити написати номер телефону. Зразок:

Державне спеціалізоване видавництво “ВИЩА ШКОЛА”

КОНДРАТЮК Галина Павлівна _Завідувач редакції літератури з філології_

4. Картка для неофіційних намірів містить лише прізвище, ім’я, по батькові та місце проживання. Таку картку зазвичай вручають дамам.

ГОРОДЕНКО Валерій Никифорович

5. Сімейна (спільна) візитна картка, що містить прізвище, ім’я, по батькові кожного з членів подружжя. Ці картки можуть містити номер телефону, а також бути без нього.

Візитними картками обмінюються зразу після того, як особи були представлені одна одній. Вручається візитна картка так, щоб новий знайомий міг прочитати текст.

Використання візитних карток

Візитними картками не тільки обмінюються, а й надсилають їх після ділового візиту або як супровід до подарунків, книг тощо. Розрізняють такі способи їх використання:

І.Для привітання. З цією метою в лівому нижньому кутку необхідно зробити напис чорнилом або простим олівцем:

P. F. (pour fкter – щоб поздоровити);

P. F. N. A. (pour fкter le Nouvel An – новорічні вітання).

Якщо ви отримали таке вітання, обов’язково треба надіслати привітання у відповідь. На візитній картці пишуть:

P. R. F. N. A. (pour remercier et pour fкter le Nouvel An – дякую за вітання з Новим роком).

І.Для висловлення співчуття на візитній картці робиться напис:

P. С. (pour condoleavaes – для співчуття).

З, Для висловлення вдячності. На знак вдячності за певні послуги упродовж 24 годин надсилається візитна картка з написом:

P. R. (pour remercier – щоб подякувати).

  • 4. Для запрошення на прийом. З цією метою вгорі на візитній картці пишеться ім’я і прізвище того, кого запрошують, а внизу вказується вид прийому (сніданок, вечеря тощо), місце, дата і час його проведення. Можна скористатися також запрошенням, до якого прикріпити свою візитну картку.
  • 5. Для повідомлення про від’їзд із країни на візитній картці робиться напис:

P.P. С. (pour prendre conde – щоб попрощатися).

6. Для повідомлення про зміну адреси. Разом із старою візитною карткою надсилається нова, що містить нові реквізити.

Візитні картки ніколи не підписуються, і на них не ставиться дата.

Якщо візитна картка надсилається поштою або з кур’єром, то її вкладають у конверт, на якому друкують або пишуть ім’я, прізвище та посаду адресата.

Правий верхній кут візитної картки, яку завозять адресату особисто, загинають, що засвідчує особливу повагу до особи. Таку картку у жодному разі не можна передавати кур’єром або надсилати поштою – це грубе порушення етикету.

Упродовж 24 годин треба відповісти на отримані чи завезені візитні картки. Після знайомства першим залишає свою візитну картку той, чия посада нижча, за рівних умов – за віком молодший.

Для отримання якісного зображення скористайтеся доступом до завантаження
одним файлом в форматі Djvu на сторінці Зміст

Що таке Візитка

Візитка, візитівка або візитна картка — вид поліграфічної продукції, носій контактної інформації простої самозайнятої особи, цілої організації або певного співробітника, сім’ї або будь-якого громадянина. До речі, правильними є всі три терміни для позначення цього виробу.

У наші дні друк візиток може бути виконаний на таких матеріалах, як: папір, картон, пластик, CD. Є навіть CD-візитка — це оптичний диск розмірами 90 × 50 мм, його функцією є зберігання важливих особистих даних її власника, які дають додаткову інформацію, а основна контактна інформація друкується зазвичай на лицьовій стороні диска. Але такий тип дискових візиток йде в минуле разом з дисками. Їм на заміну приходять флешки, як колись диски прийшли на заміну дискетам (пам’ятаєте такі?). Тепер популярність набирають флешки-візитки.

Найпопулярнішим, можна навіть сказати, класичним і традиційним розміром стандартної візитної картки на даний момент є формат 90 × 50 мм.

Інформація на візитках

Інформація на візитках може бути такою:

  • ПІБ (прізвище, ім’я, по батькові) або просто ім’я її власника (нік, нікнейм, прізвисько).
  • Назва компанії де працює даний співробітник або просто назва компанії, якщо візитка загальна для всіх, а не іменна.
  • Логотип компанії, бренду.
  • Адреса робоча або домашня даного контакту.
  • Телефони (стаціонарні, тобто міські, і мобільні, мобільні телефони необов’язкові).
  • Контактна адреса електронної пошти (простіше кажучи, e-mail).
  • Карта проїзду (наприклад, вона зазвичай зображується на зворотному боці візитки).
  • Адреса сайту в інтернеті (URL, якщо такий є).
  • QR-код компанії (товару, послуги).

Види візиток

Особисті візитки містять зазвичай ім’я, прізвище та телефон (також дуже часто вказується email і навіть адреса веб-сайту). Використовуються вони в основному при дружніх знайомствах. Фрілансери (ті, хто працює на дому, у вільному графіку) використовують візитні картки дуже часто при особистих знайомствах з можливими потенційними замовниками їхніх послуг, у них часто є власні сайти, на яких представлена ​​вся необхідна інформація для співпраці. Або на візитках вільних працівників прописуються посилання на профілі в соціальних мережах для зв’язку і співпраці. Дизайн, розміри, стиль таких візитних карток залежать тільки від особистих побажань їх власника.

Корпоративні візитки виконують функції інформування клієнтів або співробітників про контакти компанії, сферах її роботи, товари або послуги, які вона створює, розвиває, надає або просуває на ринку. Можуть виготовлятися в в корпоративних спеціально розроблених дизайнерами фірмових кольорах компанії і носять не тільки інформаційний, а й рекламний характер, часто широко використовуються на різних ярмарках, виставках та інших подібних заходах.

Ділові візитки в бізнесі просто необхідні, особливо це стосується тих співробітників, які займаються, наприклад, пошуком клієнтів, ділових партнерів для співпраці, щоб на ділових зустрічах надати всю інформацію фірми або компанії для можливого подальшого співробітництва, перелік її продуктів або послуг для можливих майбутніх клієнтів . На таких візитках вказується вся необхідна для клієнтів або партнерів контактна інформація власника візитки за певним шаблоном для ділового співробітництва в майбутньому.

Шаблон ділової візитки

  • ПІБ (прізвище, ім’я, по батькові)
  • посада в організації даного співробітника (власника візитки),
  • найменування компанії,
  • сфера діяльності фірми,
  • контактні телефони організації (стаціонарні, мобільні, загальні і даного співробітника),
  • можливо телефон call-центру або контакт-центру,
  • адреса компанії,
  • адреса сайту компанії,
  • також в наш час можуть на візитках бути прописані посилання на особисті профілі або профілі компанії в соціальних мережах (наприклад, Google+ або Facebook).

Друкуються ділові візитки зазвичай в корпоративних кольорах або згідно з фірмовим стилем даної компанії. Дизайн такої продукції зазвичай суворий з прекрасно розбірливими і зрозумілими для всіх шрифтами нормальних розмірів.