Що робити щоб підвищити рентабельність продажів

| | 0 Comments| 22:57
Categories:

Для забезпечення зростання рентабельності необхідно раціоналізувати витрати на виробництво та реалізацію продукції, підвищити продуктивність праці, налагодити систему збуту, удосконалити управління якістю та конкурентоспроможністю продукції.

Шляхи підвищення рентабельності підприємства Загалом є два головних фактори впливу на показники рентабельності: зниження витрат та збільшення продажів.

Нормативного значення для коефіцієнтів рентабельності не існує, але є загальне правило, чим вище значення коефіцієнту, тим краще. Збільшення коефіцієнту протягом звітного періоду свідчить про покращання результатів діяльності підприємства, зменшення – про погіршення.

Рентабельність продажів (англ. Return on sales (ROS)) — є одним з найважливіших показників ефективності діяльності компанії. Цей коефіцієнт показує, яку суму операційного прибутку одержує підприємство з кожної гривні проданої продукції.

На рентабельність можуть впливати різні чинники: і джерела капіталу, і вартість активів, оборотних коштів, і розмір виручки, і ще багато чого. Рентабельність дозволяє побачити, скільки прибутку отримано з кожного витраченого долара, гривні або іншої валюти.





Щоб виявити причину падіння рентабельності продажів, розрахуйте коефіцієнт кожного продукту окремо. Так ви виявите найнеефективніші та ходові позиції.