Що не входить до обовязків дизайнера

| | 0 Comments| 00:06
Categories:

Професія UX/UI дизайнер. Де вчитися та що треба знати про обовʼязки й навички

Мирона Зулгаріна, UX/UI дизайнер в Awesomic, розповідає у відео, чому обрала саме цю професію, які її переваги та недоліки, де вчитися на дизайнера, як розвиватися і що потрібно вміти UX/UI дизайнеру у 2022 році.

👉🏼 Підписуйтесь на YouTube, щоб не пропустити нові відео

Навігація

00:00 Інтро
00:09 Що таке UX та UI, і де тут дизайн?
01:14 Чим займається UI/UX-дизайнер?
02:23 Що ви любите у професії дизайнера?
03:39 Що вам не подобається у цій професії?
04:58 Які найпоширеніші помилки UI/UX-дизайну? Ваш топ.
06:05 Як створити «правильний» дизайн?
06:24 Як зрозуміти, що дизайн — якісний? Яким критеріям має відповідати?
07:30 Освіта для UI/UX-дизайнера: де вчитися?
09:30 Що найскладніше в опануванні професії?
10:49 Чи треба вміти гарно малювати?
11:24 Яким мінімальним набором інструментів треба володіти дизайнеру?
12:13 Як розвиватися професійно?
14:25 Як зрозуміти, чи я — хороший дизайнер?
16:19 Що UI/UX-дизайнеру треба знати і вміти у 2022 році?
17:26 Який міф про роботу UI/UX-дизайнеру хочете спростувати?

До обраного В обраному 1

Обов’язки дизайнера. Що входить в них, а що ні?

Які тільки обов’язки не накручують клієнти працюючи з дизайнерами. Хтось думає, що дизайнер має продумувати весь маркетинг у компанії. А хтось вважає, що дизайнер має знаходити друкарні, контролювати якість друку і тд. І це не ок.

У цій статті ми описали стандартні процеси роботи над дизайнерським проєктом (можуть бути відмінності в залежності від сфери). Також описали спірні зони відповідальності, які для вас можуть бути очевидно чужою роботою, але у замовника своя думка щодо цього. А наприкінці маємо блок, що точно не входить до області компетенцій дизайнера. Пам’ятай про це, а краще збережи!

Ці “ред флегс” допоможуть уникнути багатьох конфліктів з клієнтами, які хочуть отримати все й одразу. Якщо займеш чітку позицію, щодо своїх обов’язків – збережеш багато часу і сил.

Повний цикл робіт з дизайну

  1. Скласти перелік необхідних робіт
  2. Провести брифінг та дебрифінг
  3. Затвердити кошторис та договір
  4. Розробити дизайн
  5. Провести презентацію
  6. Внести редагування
  7. Позначити закінчення робіт із проекту

Сіра зона відповідальності

  • Хто пише тексти?
    Це робить копірайтер (для сайтів) або SMMник/маркетолог (для макетів у соцмережі). Якщо ти добре розбираєшся у копірайтингу та маркетингу, то пиши тексти сам, але не забудь зазначити це замовнику. Ти ж працюєш за двох. Якщо бачиш помилки або розумієш, що можна покращити, скажи про це замовнику.
  • Скільки правок вносити?
    Якщо ти не визначаєш кількість правок на березі, то вантажівка з правками обов’язково перевернеться і на твоїй вулиці. Пропишіть кількість пакетів правок на кожному етапі робіт, де кожна подальша кількість правок = доплата.

Не твоя зона відповідальності

  • Вигадувати слогани та акції
    Дизайнер візуально привабливо подає інформацію. Якщо бізнес не має слогану або спецпропозицій, це вже не твоя турбота. Для цього є маркетологи та бренд-менеджери.
  • Відповідати за думку аудиторії
    Якщо передплатникам чи родичам замовника не подобається дизайн, це не привід “кинутися кабанчиком” за новими варіантами.Є завдання та її вирішення. Оцінити якість дизайну можна лише після тестів. Сайт тестується трафіком та виміром конверсій, макети в соцмережі – рівнем залучення, картки товарів – статистикою відкриття товарів. Все інше – домисли та жуйка для мозку.
  • Робити принагідно додаткові роботи
    Якщо робиш дизайн сайту, то ТЗ для фотографа навряд чи буде твоїм завданням. Навіть якщо фотографії на веб-сайті плануються. Якщо малюєш логотип, то докинути до нього візитки та оформлення групи – погана ідея. Додаткова робота = доплата.
  • Вгадувати смаки замовника
    Дизайн – це інструмент. Навіть замовнику він не має подобатися. Вирішальну роль у цьому процесі відіграє презентація з її допомогою буде набагато легше донести свою думку. А ось бриф та збір інформації переоцінити складно. Тільки з розумінням точки А можна прийти в потрібну точку Б.

Колеги, знати свої обов’язки і розставляти особисті кордони співпрацюючи з клієнтами – це ок. Сподіваємось ця інформація була корисною для вас, якщо так, діліться цією статею з колегами та друзями.

⚡ Якщо тобі сподобався цей матеріал, підпишись на наші соціальні мережі Instagram / Facebook / Linkedin / Signal. Там ти знайдеш більше цікавих матеріалів про дизайн.

Що не входить до обовязків дизайнера

Що робить дизайнер інтер’єру?
Все про професію

Мрієте стати дизайнером інтер’єру? А ви впевнені, що точно знаєте, чим вам доведеться займатися? Багато хто має невиразне уявлення про цю професію, вважаючи, що дизайнер просто «прикрашає квартири».
Дізнайтеся, що роблять дизайнери інтер’єру, і з чим ви зіткнетеся на цій роботі.

Коло обов’язків дизайнера інтер’єру

Замовник приходить до дизайнера з проханням змінити інтер’єр. Це може бути порожній, щойно збудований будинок, або вже обжита квартира, яка потребує оновлення. Можливо, це не житлове приміщення, а офіс, ресторан чи бутік – часто замовляють дизайн саме комерційних приміщень.

Отже, замовлення отримано, і ось що робить дизайнер:

1. Складає технічне завдання. Для цього він розмовляє з клієнтом, з’ясовує у нього всі його побажання щодо майбутнього інтер’єру. Потім він виїжджає на об’єкт, робить фотографії та виміри приміщення, вирішує, чи потрібне перепланування. За підсумками складається ТЗ.

2. Вигадує концепцію інтер’єру та малює ескіз. Зазвичай ескіз роблять від руки, на малюнку загалом відображається стиль і планування майбутнього інтер’єру.

3. Працює над дизайн-проектом.
Це цілий пакет документів, який включає:
· Відомості про колірну гамму інтер’єру, меблів та аксесуарів;
· Відомості про те, скільки та яких джерел освітлення буде в квартирі, де вони будуть розміщуватись;
· Креслення: схеми приміщення із зазначенням місця розташування інженерних комунікацій, систем опалення, каналізації, електропроводки, розеток тощо. Сюди входять плани розміщення сантехніки, кухонного обладнання та меблів.

4. Робить комп’ютерну 3D-візуалізацію інтер’єру, щоб клієнт зміг на власні очі побачити, що він у результаті отримає.

5. Складає кошторис, де розписує, що скільки коштує, і підраховує, скільки коштуватиме замовнику його інтер’єр.

6. Підбирає за каталогами будівельні матеріали, комплектуючі та меблі. Часто сам або разом із клієнтом їздить магазинами, щоб купити все необхідне для ремонту та декорування інтер’єру.

7. Здійснює авторський нагляд. Контролює роботу будівельної бригади, стежить, щоб робітники зробили точнісінько такий інтер’єр, яким він його задумав.

І лише коли всі попередні пункти виконані, робота дизайнера закінчена, і він здає готовий об’єкт клієнту.